niedziela, 10 marca 2013

Buty Tamaris


Pewnego dnia zobaczyłam w witrynie sklepowej cudowne buty, zapisałam sobie markę, żeby zobaczyć w internecie wszystkie ich produkty. To był właśnie dzień, w którym pokochałam buty:

Wszystkie buty wykonane są ze skóry i są prześliczne, zgrabne, modne i w ogóle mega ! :D
Wczoraj nadziałam się na ten model:
 http://www.mirapodo.de/tamaris-pumps-1059726.html#color=beige

Oczywiście nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić zdjęć. 



Są jak najbardziej w moim stylu i teraz choruję na nie,ciągle się zastanawiam czy je kupić? Niedługo mam urodziny, więc mógłby to być prezent dla mnie ode mnie :D ale kosztują ponad 160 zł i to jest trochę za dużo...ale jeśli będą mi się śnić po nocach to już w następnym tygodniu zaszczytnie znajdą się w mojej szafie :P
Mam już podobne, tylko, że czarne i muszę przyznać, że pasek wzdłuż stopy wygląda na nodze przecudnie, a do tego but nie spada i jest wygodny :)

Reasumując: MUSZĘ JE MIEĆ !!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz