poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Naszyjnik z suwaka

Ostatnio moja przyjaciółka miała 20-ste urodziny. Postanowiłam, że muszę zrobić dla niej coś wyjątkowego. Miałam pewien pomysł, ale żeby dobrze trafić- zapytałam prosto z mostu, co chciałaby dostać? Odpowiedź: nie wiem...
Ale rozmawiając przez Skype'a przeglądałyśmy Stylowi (świetna strona, dla wszystkich Kreatywnych i nie tylko) i tam znalazłyśmy naszyjnik z suwaka:



Emi uznała, że też taki chce :)
Nie opierałam się, bo właśnie to chciałam dla Niej zrobić ;)
Wykonanie nie było zbyt skomplikowane, bardziej pracochłonne były przemyślenia wzoru, jednak zdecydowałam się na podobną wersję:


Potrzebne materiały: suwak- długość ok 80cm, w zależności od wielkości; płaskie, duże koraliki; igła z nitką i tasiemka na pasek-ok 1m długości. Początkowo chciałam użyć kleju do tkanin, ale nie zadziałał.


Pierwsze formowanie




I efekt końcowy


Po pierwszym założeniu, dostałam już zamówienia na 2 kolejne, hmm.. dobry interes mógłby z tego być :P Ktoś jeszcze chętny ? :D

A co do prezentu, to jeszcze dodałam ręcznie robioną kartkę z życzeniami i herbatkę wiosenną w specjalnych saszetkach (inspiracja-Stylowi):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz