poniedziałek, 2 września 2013

Powrót i zmiany


Jak już pisałam we wstępie przez ostatni rok mieszkałam w Niemczech jako AuPair, łącząc naukę języka niemieckiego ze zwiedzaniem i przygotowaniem do egzaminu wstępnego na wzornictwo.


I mimo to, że wróciłam już w połowie czerwca jakoś ciężko było mi się ogarnąć i wrócić do pisania, ale wreszcie nastał czas mobilizacji :)

Kilka ważnych informacji :
  • zaliczyłam egzamin z rysunku i dostałam się na wzornictwo, więc jestem już oficjalnie studentką I roku wzornictwa na Politechnice Łódzkiej :)
  • znalazłam współlokatorów i mieszkanie
  • dzięki mojej kochanej rodzince mam wreszcie sprzęt do rozwijania mojej pasji :)
           od moich kuzynek dostałam manekina :)

 


         wymieniłam maszynę na ,,nowszy model", tzn nowy w sensie posiadania, bo wiekowo niewiele chyba się różni od poprzedniej. Trochę się nachodziłam i nazłościłam, żeby ją skompletować i naprawić, ale baaardzo się cieszę, że szyje :D

  • zakupiłam też aparat, więc nareszcie zdjęcia będą dobrej jakości ;)
 Teraz skoro sprzęt jest, mam nadzieję, że pojawi się zapał, czas i pełna głowa pomysłów :)
więc.... będzie się działo, a raczej szyło ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz