piątek, 25 stycznia 2013

Torba z mottem

Dostałam ostatnio z mojego biura AuPair zwyczajną, lnianą torbę, uznałam, że jest ,,łysa", więc wyszyję sobie coś na niej. Szukałam czegoś odpowiedniego najlepiej motta, z którym mogłabym się jakoś utożsamić. Znalazłam hasło pochodzące od ikony mody Coco Chanel :



,,A woman must have two things: classy and fabulous charm"

(,,Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok")
Zakochałam się w tych słowach od pierwszego wejrzenia/czytania ;) bo uwielbiam być elegancko ubrana: szpileczki (chociaż nie mogę długo chodzić, rozmiar 36 więc wszystko oczywiste), spódnica...ach <3.. no a co to drugiego, to wszyscy moi znajomi uważają, że jestem słodka (po mimo 20 lat wyglądam na 16, albo i mniej ;/ ) 
 Napis wyszyłam zielonym kordonkiem, jest trochę krzywo i zapomniałam uprasować, ale da się wytrzymać ;)

PS. Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie dorobiłam się jeszcze własnego aparatu, więc jestem zdana tylko na telefon :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz